Reklamacje

Każdy produkt z oferty naszego Sklepu podlega reklamacji. Z tego przywileju możesz skorzystać w przypadku , gdy otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań(np. uległ uszkodzeniu). Prawo przysługuje Tobie przez dwa lata od dnia dostarczenia paczki.

Wysyłane przez nasz sklep produkty są nowe, nigdy nie były używane oraz są objęte 24-miesięczną gwarancją.

Jeśli natomiast otrzymany produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem to masz prawo go reklamować.

Jeśli jednak wada została stwierdzona w trakcie użytkowania to prosimy niezwłocznie po stwierdzeniu wady dostarczyć go do nas.

Nie masz konta na naszej stronie? To nie problem! Reklamacji możesz dokonać, nawet gdy nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem.

1. Wypełnij formularz reklamacji do pobrania tutaj (sprawdź w plikach pobranych).

Pamiętaj aby się podpisać i uzupełnić numer konta, ponieważ to dzięki niemu

wiemy dokąd wysłać Twoje pieniądze. Uzupełniony dokument dołącz do paczki.

2. Zapakuj produkt do pudełka, najlepiej tego w którym dostałeś towar. (Prosimy o nieoklejanie oryginalnych opakowań obuwia taśmą klejącą, pudełko należy włożyć do foliopaku lub owinąć szarym papierem ewentualnie folią typu stretch.)

3. Nadaj paczkę na adres :

Dział reklamacji

Damiss

ul.Huculska 162

42-280 Częstochowa

4. Twoją reklamację rozpatrzymy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania reklamowanego produktu.

5. W przypadku UZNANIA REKLAMACJI towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli będzie to niemożliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych), zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

Jeżeli uznamy reklamację odeślemy naprawiony lub nowy produkt na nasz koszt lub zwrócimy kwotę za reklamowany towar na konto podane przez Ciebie.

6. Jeżeli REKLAMACJA ZOSTANIE ODRZUCONA odeślemy towar paczką pobraniową o wartości kosztu przesyłki.

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz także wypełnić go i wysłać mailem na adres: .

Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

   

Zwrot produktów

Dokładamy wszelkich możliwych starań, aby zdjęcia oferowanych przez nas produktów były jak najwyższej jakości oraz oddawały rzeczywisty wygląd produktów, a opisy tworzymy jak najbardziej szczegółowo.

Jeśli jednak z jakichkolwiek powodów zamówiony przez Ciebie produkt po otrzymaniu okazał się nie spełniać Twoich oczekiwań to masz prawo do zwrócenia produktu przez okres 14 dni od daty odebrania paczki.

Procedura zwrotu krok po kroku

1. Wydrukuj i wypełnij formularz odstąpienia od umowy do pobrania tutaj (sprawdź w plikach pobranych).

2. Spakuj paczkę wraz z całą otrzymaną zawartością (produkty, dowód zakupu, formularz zwrotu) tak, aby paczka nie została uszkodzona podczas transportu.

3. Wyślij paczkę na nasz adres:

Dział zwrotów

DAMISS

ul. Huculska 162

42-280 Częstochowa

Koszt przesyłki podczas zwrotu towaru pokrywa Kupujący.

Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem. Zwrot płatności następuje przelewem na podane przez Kupującego konto (niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni).

Prosimy mieć na uwadze, że warunkiem koniecznym pozytywnego rozpatrzenia zwrotu jest otrzymanie przez nas produktów nieuszkodzonych oraz nieposiadających śladów użytkowania.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Jak poprawnie przygotować paczkę:

Zwracany towar najlepiej zapakować do tego samego kartonu, w którym został dostarczony lub innego o podobnych parametrach - w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu.

Produkt dodany do ulubionych

Strona korzysta z plików cookie. Więcej informacji..